קורס הנהלת חשבונות

לימודי הנהלת חשבונות מכשירים כוח אדם לעסוק בתחום זה, תחום המלווה את המגזר העסקי, על השינויים החלים בו מבחינה פיננסית. התמורות הרבות שחלות ברחבי העולם בכל הקשור לעניינים פיננסיים, גורמים לכך שישנו ביקוש מתמיד למחלקת הנהלת חשבונות, מחלקה שמטרתה לפקח על ההכנסות של העסק. מחלקת הנהלת חשבונות עוקבת אחר ההתנהלות הפיננסית של הארגון, מצליבה נתונים מול התקציב שאושר, ובכך תורמת להתנהלות נכונה מבחינת כספית. לימודי קורס הנהלת חשבונות הם הבסיס ללימודי חשבונאות.
לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים >>>

קורס הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לימודים לחיים

בכדי לעסוק בהנהלת חשבונות, יש צורך ללמוד את הנושא באופן רשמי. קורס לימודי הנהלת חשבונות מתחלקים לרמות, קורסים 1 ו-2 מהווים את הרמות הבסיסיות, ולעיתים זה מספיק לשם השתלבות בתחום. תפקידים אחרים, מצריכים המשך לימודים. מטרת קורס הנהלת חשבונות, להכשיר אנשי מקצוע בעלי ידע וכלים מתוך עולם הנהלת החשבונות.

קורס הנהלת חשבונות אונליין או בכיתה

בין נושאי הלימוד במסלול לימודי קורס הנהלת חשבונות: חשבון מסחרי הנהלת חשבונות ממוחשבת, תורת המסחר, ועוד. בוגרי לימודי הנהלת חשבונות חייבים לעבור את מבחני ההסמכה של משרד התמ"ת, בטרם יוכלו לעסוק במקצוע זה.

אחד מהתחומים של לימודי הנהלת חשבונות הוא תורת המקצוע. תחום זה כולל נושאים מגוונים, למשל: יומן, רישום נתונים חשבונאים, תיעוד, רישום כפול, התאמות מול גורמי חוץ, הספר הראשי, מאזני בוחן, שותפות א, עסקה משותפת, מסגור א, נתונים חשבונאים באמצעות מחשב, מוסדות ללא כוונת רווח, ועוד. תחום נוסף הנלמד במסגרת לימודי הנהלת חשבונות הוא חשבון מסחרי. בתחום זה לומדים נושאים כמו חישובי ריבית, סכום ריבית, ריבית סולמית, חילוץ ריבית, וכדומה. בתחום תורת המסחר, מלמדים נושאים כמו שטרות, מיסים, ביטוח לאומי, מס ערך מוסף, ועוד.

קורס הנהלת חשבונות מחיר ותוכנית לימודים

לימודי הנהלת חשבונות כוללים חומר תיאורטי המועבר בצורה פרונטאלית, כמו גם תרגול מעשי, שבמהלכו פותרים תרגילים ודוגמאות של מבחנים. משתתפי הקורס, עוברים תהליך מיון בו בין היתר בודקים כי הם בעלי תעודת בגרות מלאה. בתום הלימודים, מי שעמד בהצלחה בדרישות, מקבל תעודת סיום, ומי שעמד בהצלחה בבחינות התמ"ת, מקבל תעודה מקצועית המעידה על הכשרתו. בוגרי קורסי הבסיס של לימודי הנהלת חשבונות יכולים להמשיך לרמה 3.

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים >>>